A Bebe szeretné behozni itthonra a szomorú-feminista, dühös, ám cuki bubblegum típusú női rappet. A két képzős végző festő dalait a magánéletük, de közélet is inspirálja, túl nagy hírnévre nem vágynak, de azért a Toldiban szívesen fellépnének.
Nekem idén a kiemelkedő produkció, ismertem már tőlük zenéket. Igényes trashy punk rap méghozzá női előadótól itthon olyan mint egy friss szellő.
– Slowgod
Annyira jó, hogy valakik próbálnak némi értelmet is adni a dalszövegeiknek, miközben azért mégis csak egy minimalista trapvokálról van szó. Nekem még picit kiforratlan.
– Sajó Dávid
Először úgy voltam vele, hogy ja, tök jó, csak kár, hogy érezni rajta a kezdeti gyermekbetegségeket. Aztán néhány nappal később visszahallgattam, és rájöttem, hogy ha valaki erre bármilyen profibb megoldást ráerőltetne, az csak elvenne abból a trúságból, ami miatt ez a dal kitűnik a mezőnyből.
– Fekete Giorgio
Miért történik ez velem? (legalább jól meg van írva)
– Kolbenheyer Erik
Szórakoztató volt 2-3-szor végighallgatni a tindit, sőt a 375 nevező meghallgatása után is tökéletesen emlékeztem a Bebe-re, ami miatt még kíváncsibb lettem rájuk. Célként azt fogalmazták meg, hogy szeretnék a szomorú-feminista, dühös, ám cuki bubblegum típusú női rappet itthonra és nagy színpadokra nem vágynak, de a Toldit adják. Én akár néhány hónapon belül érzem, hogy rottyon lehet a Toldi, viszont ehhez király klipekre és emlékezetes élő produkciókra lesz szükség, mert érzésem szerint vizuális tartalom nélkül nehezen húzhatók be a potenciális hallgatók ebben a stílusban.
– Czeglédi Szasza
Szerintem talán a legjobb refrén az egész mezőnyben, első verze is végig kurva jó, hibátlan karakterábrázolás másfél percben!!! Abban a verzében az éneklés is kiemelkedő, aztán később kicsit homályosabb a második a fele, de a varázs végig kitart így is. Jó a végefele van ez hogy, “Befűzlek, mint a gyöngyöket, hiszen érdeke nincs itt senkinek”, már ha jól hallom, mondjuk simán lehet, hogy valami teljesen más van, de ha ez akkor, azért ez micsoda sor! (szerk: Azóta kiderült, hogy “értéke”, de úgy talán még jobb.)
– Dorozsmai Gergő
Én alapvetően imádom, amikor egy produkciónak a puszta zeneiségen kívül is van egy erős konceptualitása, a feminista kinyilatkoztatásoknak meg szerintem nem lehet elég teret adni a mai magyar (és nem csak magyar) valóságban. És amíg a feminista punk szinte magától értetődik, a feminista trap számomra egy kellemes meglepetés volt, de aztán az első perctől meg is győzött. Maga a dal kitűnően lavíroz a trash és a full komoly között, az ének és a repp pont olyan, amilyennek lennie kell. Ha jól látom, képzősök a lányok, a fotó és a social media jelenlét alapján a vizualitás is elég rendben van, nagyon kíváncsi lennék egy videóklipre tőlük, amit simán lehetne a @puhafiuk instán premiereztetni. Ja, és sose gondoltam bele, hogy a „handpoke tetkó” rímel a „hardcore techno”-ra, de örülök, hogy már ezt is tudom.
– Kocsis Andris
Olyan, mintha a @puhafiuk insta oldal kapott volna egy theme songot.
– Szigeti Patrik