Kővágó Dani már kiskora óta a zenének él, az elmúlt években pedig a John Murphy ír zenésszel közös rendszeres norvégiai koncertezések mellett sessionzenészként megjárta már a hazai mainstream könnyűzene sok szegletét, és 2012 óta saját zenéket is kiad Monstaz. néven. Új DIY videója pedig megér egy misét!
Az alapvetően elektronikus, de rockzenei elemekkel fűszerezett projekt egyik száma, a 2014-ben megjelent ‘Popcorn Funk’ szép sikert futott be a világhálón, előbb az anime fórumok, majd a YouTube gamer-közössége zárta a szívébe a dalt, melynek eredeti feltöltése is 300.000 megtekintés felett jár, de egy rajongói feltöltés már megütötte az ötmilliós (!) nézettséget. A szám az internetes sikernek köszönhetően több reklámban is felcsendült, köztük a francia McDonald’s egy kampányvideójában is.
Dani 2015-ben hozta ki a korábbiakhoz képest introspektívebb és befelé fordulóbb Laavalamp EP-t, most azonban a Popcorn Funk-fejezet folytatásaként és továbbgondolásaként megérkezett a ‘Bubblegum Punk’ című szám, melyhez DIY videó is készült.
A ‘Bubblegum Punk’ nem csak a dal műfaji definíciója, egyben önmeghatározás is, és a számot egy a zenész utazásait és mindennapjait megörökítő telefonos pillanatképekből mozgalmas és trashsztétikus kisfilmmé összeálló klip egészíti ki.
A Bubblegum Punk egyben én vagyok és a szám stílusa is. A szöveg az elérhetetlen üldözéséről szól, a zene verze-refrén dinamikája (frusztráció vs. érzelmek kiengedése) pedig az ebből fakadó érzelmi hullámvölgyet szimbolizálja.
A videóról pedig a következőket mondta el Dani:
A videóklipet én készítettem a telefonos felvételeimből, amik az elmúlt másfél évemet mutatják be villanásokon keresztül. Technikailag az utazásos Instagram-videóim ihlették ezt a videoklipet. Ezek leginkább azokat a pillanatokat mutatják be, amiket én a hype érzéssel és az érzelmek kiengedésével azonosítok. Ezek azok a pillanatok, amik elviselhetővé teszik az elérhetetlen üldözését…
Íme az eseménydús mű;