Stoner kuriózum ínyenceknek, Hódmezővásárhelyről
december 2, 2017

Van benne minden Hendrixtől a QOTSA-n keresztül a Nirvanaig, pszichedelikus és stoner rockkal fűszerezve. A Meggie bemutatkozó kislemeze már a legelső taktusával magával ragad egészen az utolsóig.

A hódmezővásárhelyi zenekar ismerős lehet a 2016-os Kikeltetőről, ahol bemutatkoztak a pesti közönség előtt és azóta is számos klubban megfordultak a fővárosban. Akkor még javában folytak a munkálatok a lemezzel, aminek most lett meg a gyümölcse és annyit elmondhatok, hogy megérte a várakozást. A srácok pedig megdobtak minket néhány háttérinfó-morzsával.

A lemez eredetileg egy hétvégi házban került volna rögzítésre, ám „technikai” okok miatt erre nem került sor. „Megjelent DJ Hanyatlás és pár nagyon kedvelt zenekarunk, zenész társunk, a menü pálinkás chips volt, így ezután úgy döntöttünk, hogy a lemezt inkább Szegeden a Miracle Soundban vesszük fel.”

A három számos EP tökéletesen érzékelteti a zenekar sokszínűségét, és hogy még mindig van üzemanyag ebben a műfajban. „Azért ezt a 3 számot választottuk, mert igazság szerint ezeket éreztük úgy, hogy oké, gyermekeim az Úrban, ez kész. Jól is jött, hogy három kissé különbözőbb dinamikájú és hangulatú számról van szó, mert nem akartunk egysíkú kislemezt kiadni.”

Az album nyitódala, a ‘Fresh Air’, tökéletes választás, gitártémája egyből bólogatásra kényszerít, kontrasztban áll az elszállós, mámoros verzékkel. Ezt a vonalat viszik tovább a következő balladában (‘I Just Wanna’), amelyben kapunk egy annyira váratlan és technikás gitárszólót, hogy az ember legszívesebben visszatekerné, hogy meghallgassa újra és újra. „…az egész dalt úgy rögzítettük, hogy a stúdióban félhomály volt. Azt így nehéz visszaadni milyen király. Persze a többi számnál is bele adtuk szívünk lelkünk.”

A lemez záródala a ‘National Amnesia’ (a személyes kedvencem az albumról) egy klasszikus és dögös rock nóta, a BRMC Baby 81 korszakát juttatta eszembe, amit abszolút pozitívumnak írok fel. Az outro-t külön meg kell említenem, mert annyira súlyos, hogy akármelyik kortárs – a színtéren mozgó – zenekar megirigyelhetné.