Ez történik, ha ott hagysz egy analóg gépet a bánki Tószínpad backstage-ében

Cikk

július 31, 2019

Steszkó Zsanett

440

A KERET lassan 10 éve az ország meghatározó független lokálzenei platformja. Nem fogadunk el semmilyen formában állami támogatást. A szerkesztői munkába, a szelekcióba és a véleményünkbe nem szól bele se kiadó, se hirdető, se más külső fél. Ahhoz, hogy a jövőben is stabilan tudjunk működni és tovább tudjunk fejlődni, óriási szükségünk van a közösségünk segítségére. Kérünk, amennyiben van rá lehetőséged, támogasd a munkánkat egyszeri, vagy rendszeres adománnyal! Köszönjük!

A Kolorádós galérián felbuzdulva a Bánkitón is szabadjára engedtünk egy analóg gépet, hadd járja körbe a fesztivál egyik legfontosabb színpadának kulisszáit.

Egykori szerzőnk, Kálóczi Bence, a helyszín színpadmestere azért szemmel tartotta és mesélt is egy kicsit a backstage-ben szerzett impulzusairól:

“Teljes flow-ban telt a meló a Tószínpadon. A zenészek nagy részét már ismertem korábbi munkáimon keresztül. Akadnak köztük barátok, haverok is, így tehát nem volt idegen a környezet, akit pedig ismeretlenül láttam vendégül, azokkal is kölcsönös tiszteletben, ugyanakkor tök lazán folyt a munka. A színfalak mögül nézve igazi ‘színpadmester’ produkciók léptek fel a tónal. Szinte semmire nem kellett volna figyelnem, akkor is működött volna velük a a színpad, így azért volt időm kattintgatni, amit baromira élveztem is.”

És akkor az ominózus képek, köztük Sudan Archives és a Csaknekedkislány fellépés előtti utolsó pillanatai, vagy épp indokolatlan elcsípett felvételek egy-egy ismerősötökről.

PLAYLISTEK